måndag 13 januari 2014

Följetong på G

Nu ni, kära läsare, kommer ni att få en liten följetong att se fram emot de närmaste dagarna! Jag har insett att om jag ska skriva om hela semestern i ett enda inlägg kommer det bli en så stor uppgift att jag inte får den gjord förrän lagom till påskledigheten, så eftersom jag ändå vill skriva om hela semestern på ett eller annat sätt har jag bestämt mig för att dela upp den i 4 olika delar:

Del 1 (jul): 21 december - 25 december
Del 2 (nordön): 26 december - 29:e december
Del 3 (sydön): 30:e december - 6 januari
Del 4 (utan familjen): 7 januari - 12 januari

Haha, märks det att jag gillar att strukturera upp/organisera saker för att få överblick? Jag blir nog en utmärkt civilingenjör när den dagen kommer... Jaja, nu ska jag gå och lägga mig men jag ska se till att del 1 kommer imorgon. Nu när jag har skrivit här att den ska göra det kommer jag ju behöva se till att den faktiskt gör det också, lika bra att få pressen på mig antar jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar