tisdag 17 september 2013

Humöret på topp

Lugnet när båda barnen efter en kaosartad morgon är ute ur huset är inte helt fel. Lillkillen skulle till tandläkaren nu på morgonen, så mamman tog med sig båda killarna för att släppa av den äldre i skolan på vägen till tandläkaren, vilket ger mig en stund för mig själv såhär på morgonen (vilket inte händer ofta!). Tvätten är hängd ute i solskenet och nu softar jag i soffan utan krav att göra något alls. Skönt!
Ikväll blir det träning på gymmet här i Milford som gäller, den här veckan kör jag gratis prova på-vecka så jag ska försöka hinna med att testa lite olika pass innan jag bestämmer om jag ska träna där i fortsättningen eller inte. På fredag åker jag tillsammans med tre andra tjejer till Hamilton för att göra Black water rafting, paddla kajak och åka till Hobbiton. Ser verkligen fram emot det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar